Få ad-hoc hjælp til papirdyngerne
Har du overvejet at ansætte en virksomhedssekretær, og få bogført, faktureret og udarbejdet løn- og momsregnskaber m.m.?
De små og mellemstore virksomheder som frisører, den lokale håndværksmester eller bager kan have svært ved at beskæftige en sekretær eller bogholder på fuld eller deltid. Med en virksomhedssekretær fra KHL faktureres du kun for den tid, sekretæren arbejder for dig.
Lad os klare dine papiropgaver
Mængden af regler, du skal kende - og papirer, du skal udfylde, er støt stigende. Som ejer af en virksomhed må du ofte selv sætte dig til skrivebordet og løse opgaver, du måske ikke er 100 % fortrolig med. Det tager ekstra tid, og kan medføre en vis usikkerhed.
Begrebet freelance eller vikar har eksisteret i mange år, og ved at ansætte en virksomhedssekretær til dit ad-hoc arbejde, får du frigjort tid til det, du er bedst til – nemlig at drive din forretning.
Fra fakturering til totalløsning
Fordelen er, at du bestemmer, hvilke opgaver, der skal løses. Du kan vælge at lade virksomhedssekretæren stå for al bogføring, fakturering, udføre e-kontrol eller lignende, men du kan også vælge at indtaste dine økonomital til KHL Revision, som herefter gør arbejdet færdigt. Eller du kan vælge noget midt i mellem.
Vi har spidskompetencerne, og hjælper med:
- at betale regninger
- ordne løn og momsregnskaber
- at bogføre og fakturere
- udarbejde analyser af årsregnskaber
- og andre administrative opgaver
Du kan også bruge os som din sparringspartner i forbindelse med etablering, ejendomshandler og generationsskifte. Vi analyserer også gerne virksomhedens stærke og svage sider, ligesom vi rådgiver om de sociale forhold, der kan påvirke virksomheden og familien.
Stil krav, og gå det bedre
Når den optimale løsning skal findes, tager vi udgangspunkt i din virksomhed og familie, og tilpasser vores arbejde herefter.
Kontakt os, og vi finder den løsning, der passer dig bedst.